Kisah cikgu paling macho, sado dan glamor di Malaysia. Viral dan trending.

sempoi

Fuhh! Pertama kali melihat foto-foto lelaki ini, kami ingat beliau mungkin seorang model dek kerana ketampanan paras rupa dan ke’sado’an tubuh badannya. Atau mungkin juga seorang fitness trainer.

Namun jangkaan kami meleset. Selepas melihat dan meneliti kapsyen foto-fotonya di Instagram, rupanya cikgu! Apa yang kami boleh sifatkan, lelaki ini merupakan seorang cikgu yang sangat luar biasa.

Kalau nak tahu korang kena tengok sendiri lah kenapa kami cakap ‘luar biasa’. Bukan hanya bergelar seorang guru, lelaki ini turut….

 

Cukup disayangi murid-murid

selfie

Cikgu yang mengajar di kawasan pendalaman dan majoriti muridnya merupakan penduduk orang asli ini cukup mesra dan disenangi oleh muridnya.

Korang tengok lah sendiri gambar-gambar cikgu Khairi ini dengan anak murid.

Cikgu abam sado

sado

Jangan cakap abang tak payung! Amacam cikgu korang dulu ada macam ini? Kami dulu ramai yang boroi-boroi je mangajar.

Penampilan tak pernah mengecewakan

khairi

Kami suka tengok penampilan cikgu Khairi ini. Baju-baju yang dipakai bukan sahaja mencerminkan karektarnya yang kemas malah lain dari yang lain.

Apa yang kami nampak, beliau cukup berani dan yakin.

Ohh model rupanya…

Screen Shot 2015-07-28 at 9.52.11 PM

Kami cuba lah scroll Instagram cikgu ini, rupanya seorang model sambilan untuk beberapa jenama pakaian. Memang bergaya lah.

Guru tarian di sekolah, K-pop kot

Wah bukan main lagi tarian dia. Difahamkan cikgu Khairi juga merupakan tenaga pengajar tarian bagi murid-murid di sini. Banyak lagi video tarian di Instagram cikgu Khairi ini, korang boleh tengok sendiri.

Sempoi giler!

Sejujurnya kami rasa cikgu Khairi ini patut diangkat sebagai role model buat cikgu yang lain. Walaupun dirinya mengajar murid yang terdiri daripada orang asli namun pendedahan serta semangat yang ditunjukkan wajar dicontohi.

Maklumlah, susah nak jumpa cikgu yang sebegini. Memang rare!

Fuhh! Romantis boleh kena diabetes macam ini

Buat yang tertanya-tanya sama ada cikgu ini sudah berkahwin atau belum, maafkan kami sebab dia dah berkahwin lebih kurang setahun yang lalu.

Untunglah isteri dia kan, dah lah macho, sado, berbakat, sweet pula itu.

Kembar Faizdickie?

kembar

Faizdickie mana? Alah yang selalu buat video #kaklehabunting di Instagram itu. Mamat ini memang kelakar gila.

Amacam cikgu-cikgu dekat luar sana, tak rasa nak jadi macam cikgu Khairi ini juga ke?